czwartek, 23 kwietnia 2015

Kolejne LBA!

Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam na te nominacje do LBA. Cztery z nich czekały na mnie od miesiąca. Dlatego też przepraszam...
Nie chcę, żebyście pomyśleli, że specjalnie je zignorowałam. Po prostu mówiłam sobie: „zrobię to dziś” przez kilka dni, a później zapomniałam.

Dziękuję Wam za te kolejne pięć nominacji! Jesteście kochani (ostatnio bardzo często używam tego słowa :o)! Dziękuję Veronice Hunter za dwie nominacje, Tysji, Paulinie Hunter i Shadow Hunter.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tego opóźnienia.


Pytania od Tysji:
1. Jaka jest najgorsza książka, jaką kiedykolwiek czytałaś/łeś?
Nie wiem dlaczego, ale nigdy nie polubiłam lektury „Ten obcy”... Wszyscy się nią zachwycali, ale mnie jakoś specjalnie nie porwała.
2. Jaki jest twój ulubiony owocek?
Arbuz :3
3. Co sądzisz o swoim blogu?
Nie jest może jakiś cudowny i idealny, ale da się go czytać (mam nadzieję c:).
4. Gdybyś mógł/mogła spowodować, że wydarzy się jedna wybrana przez Ciebie rzecz, to co by to było?
Specjalna zniżka w księgarniach dla moli książkowych.
5. Co uważasz za swoją największą wadę?
Łatwowierność.
6. A co za zaletę?
Wyrozumiałość.
7. Najbardziej wzruszający film?
„Oskar i Pani Róża” i „Zostań, jeśli kochasz”
8. Najbardziej trzymająca w napięciu książka?
„Ever” Alyson Noel
9. Wymarzone miejsce zamieszkania?
Na wsi.
10. Wolisz być półaniołem czy półdemonem?
Półaniołem.
11. Co jeszcze chcesz dodać?
Nie mam zielonego pojęcia. :)

 Pytania od Veroniki Hunter
1. Co robisz w wolnym czasie ?
Piszę, spotykam ze znajomymi i rodziną.
2. Dzień czy noc ?
Zdecydowanie noc.
3. Grasz na jakimś instrumencie ?
Na flecie xD
4. Czego obecne słuchasz ?
Birdy
5. Co byś zmienił/a w szkole ?
Brak W-F-u
6. Ulubiony fast food ?
Pizza *_*
7. Co wolisz KFC czy McDonald ?
KFC
8. Sklep w którym są ubrania po 25 zł i księgarnia w której wszystkie książki za 10 zł, gdzie idziesz ?
Księgarnia ❤
9. Herbata czy kawa ?
Herbata
10. Biały czy razowy chleb ?
Razowy.
11. Lubisz szkołę ?
Nie.

Pytania od Veroniki Hunter
1. Co cię skłoniło do pisania ?
Głowa, która pękała od nadmiaru pomysłów.
2. Dlaczego ta tematyka bloga ?
Kocham DA i CLACE <3
3. Jaki smak mają twoje ulubione lody ?
Czekoladowy.
4. Ile czasu najczęściej spędzasz w księgarni ?
Bardzo rzadko tam bywam, ale tak z 25 min.
5. Cichy wieczór z książką i herbatą czy nocka i ploteczki z koleżanką ?
Książka!
6. Jaka jest twoja zaleta i wada ?
Zaletą jest wyrozumiałość, a wadą to, że zbyt łatwo ufam ludziom.
7. Ulubione zwierzę (dzikie) ?
Lew.
8. Do jakiego kraju byś chciał/a pojechać ?
USA
9. Gdybyś dostał/a 50 000 zł i połowę musiał/a przeznaczyć na cel charytatywny to na co przeznaczyłbyś/abyś pieniądze ?
Zapewne na jakąś fundacje pomagającą chorym dzieciom.
10. Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobny/a z charakteru ?
Chyba trochę do Kłapouchego :)
11. Pisanie to twoja pasja czy bardziej hobby ?
Czasem to, czasem to, ale chyba bardziej pasja.

Pytania od Pauliny Hunter:
1. Ulubiony kolor?
Błękitny
2. Ulubiona piosenka?
Birdy - „Skinny love”
3. Ulubiony film?
DA; Zostań, jeśli kochasz; IŚ; Kamienie na szaniec; Love, Rosie;
4. Jeżeli czytasz mojego bloga to co ci się w nim podoba, a co nie?
Podoba mi się to, że zawsze coś się tam dzieje.
5. Ulubione książki/ulubiona książka?
-DA
- Saga Księżycowa
- Ever
- Demony
- Zanim umrę
- Sekret Milly
- Kamienie na szaniec
- Mały Książę
6. Starszy brat czy młodsza siostra?
Młodsza siostra
7. Dlaczego ta tematyka bloga?
Kocham DA
8. Inspiracja twórcza?
Nie mam takiej jednej inspiracji. Inspiruję się wszystkim, zarówno jakąś piosenką czy filmem, jak i sytuacjami, które obserwuję każdego dnia.
9. Ulubiona pora roku?
Zima.
10. Rap, pop czy rock?
Głównie pop, ale lubię też takie połączenie rocka z popem.
11. Jaką rolę w twoim życiu odgrywa to, że masz bloga?
Bardziej uwierzyłam w siebie. Częściej się uśmiecham, zwykle jak czytam wasze komentarze :)

Pytania od Shadow Hunter:
1)Za co lubisz Dary Anioła?
Za to, że pokazują jak wielką siłę ma miłość.
2)Jaka książka oprócz D.A jest twoją ulubioną?
Ever, Saga Księżycowa, Zanim Umrę, Mały Książę      
3)Ulubiona książkowa postać?
Chyba Clary i Jace.                                    4)Ulubiona potrawa?
Chyba wszystko :)
5)Jesteś pesymistką/tą, optymistką/tą lub realistką/tą?
Znajomi twierdzą, że jestem pesymistką, ja jednak myślę, że jestem po prostu realistką.                                                      6)Masz zwierzaczka?
Tak.                                                               7)Masz rodzeństwo?
Tak.                                                               8)Masz inne pasje lub hobby ?
Lubię rysować.                                            9)Uprawiasz jakiś sport? Jak tak to jaki?
Nie.
10)Łatwo cię wnerwić?
Czasem.
11)Jakie typy książek lubisz najbardziej?
Fantasy.


Moje pytania:
1. Ulubiony cytat.
2. Ulubiony kwiat.
3. Idris, Narnia czy Hogwart?
4. Czy inspiracją w pisaniu bloga są też dla ciebie ludzie, których spotykasz na co dzień?
5. Jak najbardziej chciałabyś, żeby twój chłopak się do Ciebie zwracał?
6. Lubisz czytać książki?
7. Ulubiony gatunek filmu.
8. Opisz mój blog w 3 słowach.
9. Przy jakiej książce najbardziej się wzruszyłaś?
10. Najbardziej znienawidzona lektura.
11. Czy masz jakiś sposób na to, żeby więcej osób czytało książki?

Nominuję:
1. http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/?m=1
2. http://nocnilowcy.blogspot.com/?m=1
3. http://daryaniolacityofangels.blogspot.com/?m=1
4. http://jucy123.blogspot.com/?m=1
5. http://wszystkokiedysupada.blogspot.com/?m=1
6. http://bo-kochac-to-niszczyc.blogspot.com/
7. http://miasto-walki.blogspot.com/
8. http://nowe-zycie-clary-morgnstern.blogspot.com/?m=1


Jeszcze raz DZIEKUJĘ!! ❤❤❤
I przepraszam za to opóźnienie.
Kolejny rodział nie wiem kiedy. Może uda mi się w niedzielę, jeśli nie to spodziewajcie się go tak poniedziałek, wtorek. :)

PS. Niedawno założyłam bloga z koleżanką. Nie jest o DA. Na razie jest tam tylko prolog ( którego jestem autorką). Bardzo miło mi będzie jeśli w wolnym czasie wpadniecie i przeczytacie.
-------> say-someething. blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz