piątek, 13 marca 2015

Liebster Blog Award

WOW. Tylko tyle mogę powiedzieć. Jestem bardzo wzruszona. Aż 3 nominacje! Sama w to nie wierzę. Dziękuję z całego serca za nominację:
 Veronice Hunter
 paulinie.patrycji
 Tess
DZIĘKUJĘ!!!!! <3 <3 <3
Pozwolicie, że odpowiem na wszystkie pytania w jednym poście.

Pytania od Veroniki Hunter
1. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
Czarny.
2. Jak się nazywa twoją ulubiona książka ?
Nie mam ulubionej. Napewno wszystkie z serii DA, Demony Lisy Desroches i wiele wiele innych. :)))
3. Pisanie to twoja pasa czy hobby ?
Zdecydowanie pasja. <3
4. Co cię nakłoniło do założenia bloga ?
Moja głowa. Pękała od nadmiaru pomysłów na historię Nocnych Łowców.
5. Jesteś osobą towarzyską czy może bardziej samotnikiem ?
Zależy. Czasem wolę pobyć sama. Czasem zaś muszę po prostu z kimś się spotkać, bo inaczej zwariuję.
6. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Czytać, słuchać muzyki i pisać. <3
7. Czekolada czy vanilja ?
Czekolada!
8. Paryż czy Alicante (Hiszpania) ?
Alicante
9. Film czy książka ?
Książka
10. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
U mnie to się zmienia co kilka dni. Teraz lekarzem.
11. Czego ostatnio słuchasz ?
Wszystkiego. Od muzyki, która daje do myślenia (polecam gorąco Martę Bijan) przez pop do muzyki głośnej, imprezowej.

Pytania od pauliny.patrycji
1.  Dlaczego zaczęłaś/eś pisać?
Zaczęłam pisać, ponieważ miałam mnóstwo pomysłów.
2.  Dlaczego akurat ta tematyka?
Kocham DA <3
3. Jaki jest twój ulubiony film?
Love, Rosie , Dary Anioła , Bez Miłości Ani Słowa.
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Nie mam ulubionej.
5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej, ale ostatnio lubię David Guetta- Dangerous.
6. Jaki/ jaka jest twój ulubiony pisarz/ pisarka?
J.K.Rowling, Cassandra Clare, John Green, Lisa Desroches
7. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny.
8. Co wybierasz: prawdziwa miłość czy życie w dostatku?
Prawdziwa miłość
9. Dobra książka czy ploteczki z koleżankami?
Dobra książka
10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać, słuchać muzyki i pisać
11. Czym kierujesz się w życiu?
Niczym

Pytania od Tess
1) Czym się inspirujesz kiedy piszesz bloga?
Czasem jak zobaczę jakiś obrazek, zdanie, cytat to od razu tysiąc pomysłów na minutę.
2) Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?
Wszystkie Dary Anioła, ponieważ są bardzo ciekawe, jedyne w swiom rodzaju, opowiadają o bezgranicznej miłości gdzie jedna osoba jest gotowa oddać życie za drugą osobę.
3)Co robisz żeby się odstresować?
Włączam muzykę na full
4) Jakie jest Twoje hobby (oprócz pisania)?
Czytanie, chemia
5) Jakie jest Twoje największe marzenie?
Żeby być szczęśliwym
6) Jaki jest Twój ulubiony bohater (książkowy lub filmowy)?
Clary Fray/Fairchild/Morgenstern
7) Masz jakiś autorytet?
Mam
8) Góry czy morze?
Góry
9)  Jesteś osobą spokojną czy raczej szaloną?
Raczej szaloną
10) Co rozumiesz przez: "dobrze się bawić"
Być zadowolnym
11) Dlaczego piszesz bloga? Dla przyjemności czy raczej z obowiązku?
Piszę go z przyjemności

Moje pytania:
1. Clary czy Tessa? Dlaczego?
2. Ulubiony aktor.
3. Ulubiona aktorka.
4. Dlaczego akurat ta tematyka bloga?
5. Ulubiony kolor.
6. Gdzie wolałabyś mieszkać w Nowym Jorku czy Londynie?
7. Jeśli mogłabyś żyć w dowolnie wybranej książce jaka by to była i dlaczego?
8. Ulubiony film.
9. Co byś w sobie zmieniła?
10. Jaką moc chciałabyś mieć?
11. Czym się inspirujesz?

Nominuje:
- http://daryaniola-innahistoria.blogspot.fi/?m=1
- http://nocnilowcy.blogspot.com/?m=1
- http://jucy123.blogspot.fi/?m=1


Jeszcze raz dziękuję!!!! <3
Rozdział pojawi się jutro lub jeszcze dzisiaj. A tak wgl to Dary Anioła są winne mojej jedynce z polskiego, bo zamiast przeczytać 200 stronną lekturę to czytałam 300 stronne Dary Anioła :/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz